scan kody klavesnice
pat
2004-12-14 15:50:31 UTC
Ahoj,

potreboval bych nejakou utilitku, ktera mi bude vracet scan kody klaves.
Existuje neco takoveho a pokud mate i zkusenosti sem s nimi.

Dekuji

Pat
Filip Flajsar
2004-12-14 16:05:21 UTC
xev ?

-- Filip Flajsar
Post by pat
[...]
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
pat
2004-12-14 16:28:24 UTC
Dekuji, to je ono.

Mohu se jeste zeptat, kde se da nastavit premapovani klaves pro pohyb
kurzoru ??? Totiz, obcas mi nefunguje 4smerove klavesy a tak je chci
premapovat na jine klavesy za pouziti Fn klavesy. Typnul bych si, ze si
budu muset predefinovat mapu znaku, ale nejsem si jist.

Dekuji za pripadne voditka.

Pat
Post by Filip Flajsar
xev ?
-- Filip Flajsar
Pat
Filip Flajsar

pat

Pat
arpanet
2004-12-15 08:41:44 UTC
Post by pat
Ahoj,
potreboval bych nejakou utilitku, ktera mi bude vracet scan kody klaves.
Existuje neco takoveho a pokud mate i zkusenosti sem s nimi.
Dekuji
priimo scan cody ?
snad .. ale k czemu to ?

usage: showkey [options...]

valid options are:

-h --help display this help text
-a --ascii display the decimal/octal/hex values of the keys
-s --scancodes display only the raw scan-codes
-k --keycodes display only the interpreted keycodes (default)